#navbar { height: 0px; visibility: hidden; display: none; }

OOTD #7

Ko gero tai paskutinis įrašas su nuotraukomis iš Kretos (na kiek gi galima ar ne?). Jau buvau minėjusi, jog vieną popietę praleidome puiki...

Ko gero tai paskutinis įrašas su nuotraukomis iš Kretos (na kiek gi galima ar ne?). Jau buvau minėjusi, jog vieną popietę praleidome puikiame Botanikos sode, kuris pavergė mano širdį ir akis. O nuotraukose matomas takas tarp apelsinmedžių - iš manęs susižėrė gražiausius komplimentus. Dabar aš puikiai suprantu žmogų, kuris pirmą kartą išvydo sniegą. Man lygiai taip pat su apelsinais, kuriuos gali nusiskinti čia pat nuo medžio (apie juos dar kokį mėnesį nenustosiu kalbėti)!
--
Vakarą prieš išvyką, nubėgau į šalia esančią krautuvėlę ir įnirtingai ieškojau šiaudelių, kuriuos radau giliai nukištus lentynoje. Keletą mėnesių planavau susigarbanoti plaukus, bet dėl pačių įvairiausių priežasčių nesugebėjau to padaryti.. Štai kodėl gera keliauti su mama, kuri net vidurį nakties įpyna gal 50 šiaudelių tau į plaukus. Miegojau neramiai, baksnojama keistų sutvėrimų ir nesiliojau sapnuoti, kaip juos išsileidžiu. Mano laimei garbanos ryto sulaukė ir be jokių fiksavimo priemonių išsilaikė apie pusę dienos. Ar bent jau bandė išsilaikyti. Žinau, kad kitas kartas kai tai išbandysiu bus greičiau nei po kelių mėnesių, tačiau šįsyk pasitelksiu mažas plaukų gumytes, kurios reikalingos užfiksuoti sruogų galiukus, o viską užtvirtinsiu plaukų laku.
Ir kas galėjo pagalvoti, kad tokio trumpalaikio pokyčio metu jausiuosi kaip kitas žmogus?
OOTD:
pants, t-shirt & sneakers Zara

Taip pat skaitykite

0 comments