#navbar { height: 0px; visibility: hidden; display: none; }

7dieniai skirti planuoti

Nežinau ar yra geresnė diena susitvarkyti namus, jaukiai įsikuisti į patalus ir ruoštis tuoj prasidedančiai naujai savaitei. Mano 7dienia...

Nežinau ar yra geresnė diena susitvarkyti namus, jaukiai įsikuisti į patalus ir ruoštis tuoj prasidedančiai naujai savaitei. Mano 7dieniai skirti planuoti: naujų įrašų temos, nuotraukos, dalykų sąrašas, kuriuos turiu įgyvendinti savaitės bėgy ir t.t. Tai vos keletas punktų, kurie padeda sukurti produktyvią savaitę.

Visuomet turėjau daugybę veiklos, įvairūs užsiėmimai po pamokų: muzikos mokykla, dailės ir dramos būreliai, studijų metais - įsiliejimas į studentų atstovybę. Ir štai, aš jau tris mėnesius esu visiškai praradusi studentės statusą ir vienintelė mano turima atsakomybė - darbas. Ir, kad ir kaip kaifuočiau darbe nuo visų užduočių ir iššūkių, laikas po jo atrodydavo toks tuščias. Grįžti namo, likusias valandas skiri filmams, serialams ir.. viskas. Diena baigta. Todėl nuo rytojaus lankysiu šokius. Neįsivaizduoju ar man patiks, ar seksis, ar tai bus vienas geriausių dalykų gyvenime - bet noriu pabandyti. Be viso to, pradėjau dirbti ties nauju kūrybiniu projektu, kuriam turiu visus metus. Ir labai tikiuosi, kad jo nenublokš kartais atsirandantis motyvacijos ar pasitikėjimo savimi trūkumas. Dažnai idėjos atrodo tobulos iki kol nesusiduri su jomis akis į akį ir tada meti. Pastarasis veiksmas visiškai negirtinas. Tad šiandien to sau ir linkiu - nemesti.

Linkiu produktyvios savaitės! Darykit dalykus!

Taip pat skaitykite

2 comments

  1. Nors ir trumpas, bet buvo jaukus įrašas :) Aš taip pat sekmadienius paskyrių įrašų ir kitų veiklų planavimui :) Sėkmės tau šokiuose ir su kūrybiniu projektu :)

    AtsakytiPanaikinti
    Atsakymai
    1. vis dar nenusprendžiau, ar geriau trumpi ar ilgi įrašai. :D ačiū labai!

      Panaikinti