#navbar { height: 0px; visibility: hidden; display: none; }

The magic of sparkles

Tinklaraščio rašymas yra kažkas stebuklingo, nes verčia lipti iš savo komforto zonos. Labai didelę savo gyvenimo dalį buvau super nedrąsi...

Tinklaraščio rašymas yra kažkas stebuklingo, nes verčia lipti iš savo komforto zonos. Labai didelę savo gyvenimo dalį buvau super nedrąsi. Per daug galvodavau. Per daug rūpėjo. Ir dabar nemėgstu pernelyg daugžodžiauti ir mieliau renkuosi klausytojo pusę. Tačiau yra dalykų, kurie taip pasiuteliškai traukia, kad net sunku nusakyti žodžiais. Ir tuomet metu visus galvojimus, ir darau. Nes gyvenimas nelaukia, tiesa? Vienas tų dalykų yra šis tinklaraštis. Dar vis save pagaunu galvojant, ką aš čia darau, bet tuomet nusiraminu ir atsakau sau - augu.

Ne, aš nesu stiliaus ikona, nebent tai reiškia kartais nešukuojamus plaukus ir nuo vėjo stipriai ašarojančias akis. Gyvenime dažniausiai derinu kojines, tačiau kita mano pusė, labai vertina gražius dalykus. Susitikimus, žmones, tą garsą kai po kojomis sutraška rudeninis lapas, dailias užrašines ir kraft popierių, knygas, žurnalus, nuotraukas, materialias smulkmenas - baltas lėkštes, kvapnias žvakes. Dievinu socialinius tinklus, kuriuose galima kitokių gražių dalykų prisižiūrėti. Visa tai mane įkvepia. Ir kai atrodo, kad viskas yra šūdas ir jaučiuosi nelaiminga, sustoju. Ir tuomet vėl po kojomis sutraška rudeninis lapas, ir vėl viskas gražu ir gera.

Vaikystėje siaubingai nemėgau blizgučių. Visuomet sakydavau - ne gra žu. Po to atėjo fazė, kai blizgučius vertinau tik ypatingomis progomis ir tik vakarais. Dabar sakau - tebūnie blizgučiai visurvisada! Pamenu, šį sijoną pirkau gal prieš du metus per išpardavimą. Nebuvau įsitikinusi ar jį dėvėsiu, bet jis man pasirodė toks gražus ir stebuklingas, kad nusprendžiau, jog jis vertas tų 5 eurų. Ir iš tikrųjų. Kartais išsitraukiu jį iš drabužinės ir sukuriu sau mažytę šventę, nes juk taip smagiau!

OOTD:
coat House
tShirt Zara
sparkle skirt Pull&Bear
bag Mango

Taip pat skaitykite

2 comments

  1. Anonimiškas2016-10-27 22:43

    Labai jaukus įrašas! Nedažnai būna, kad skaitai ir viskas atrodo taip artima ♡
    P.s. ir nuotrauka nerealaus grožio!

    AtsakytiPanaikinti